نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: وضعیت بیکاری و ازدواج جوانان استان کرمانشاه بسیار بحرانی است و باید اقدامات فوری و ویژه ای در این رابطه انجام داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما گفت: باید نشستی ویژه و فوری با حضور همه مسئولان استانی و نمایندگان جدید مردم در مجلس با موضوع اشتغال و و رونق اقتصادی استان تشکیل شود.

وی افزود: استان کرمانشاه با 900 هزار هکتار زمین حاصلخیز و منابع آبی فراوان نباید این همه بیکار و فقیر داشته باشد.

 نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که عملکرد بعضی از مسئولان و مدیران موجب بی اعتمادی مردم به نظام و دیگر مسئولان دلسوز نظام شده که نیازمند برخورد جدی است.

وی در ادامه اظهار داشت: دولت می گوید برای اشتغال یک نفر در بخش صنعت 300 میلیون تومان اعتبار نیاز است، اما ما از دولت فقط وام و تسهیلات اندک برای جوانان و اشتغال آنها در کشاورزی اعم از گلخانه ای و باغداری و غیره را خواستاریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیز گفت: نمایندگان مردم استان کرمانشاه فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه را فصل الخطاب همه امور جاری استان می دانند.

حسن سلیمانی افزود: تصمیم گیر های کلان استانی و همچنین نظارت و ارزیابی دستگاه های استانی باید زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه انجام شود.


انتهای پیام/پ



برچسب ها: کرمانشاه ، ازدواج ، چاره ، اساسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.