مردم ولایتمدار این شهرستان با زبان روزه و در دمای بالای 45 درجه بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بصیرت و بینش سیاسی خود را به نمایش گذاشتند که باید از آنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر نبی بخش داوودی افزود: مردم شهر میزبانان ولایت اعم از شیعه و سنی در سی و هفتمین سالگرد روز جهانی قدس با خلق حماسه ای دیگر ضمن حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آن ابراز داشتند.

وی افزود: حضور گسترده زنان و مردان ایرانشهری در راهپیمایی روز جهانی قدس با زبان روزه حیرت جهانیان را برانگیخت و برگ زرین دیگری در تاریخ این شهر میزبانان ولایت به ثبت رساندند.

داوودی گفت: اینجانب به عنوان خادم مردم و به نمایندگی از دولت تدبیر و امید برخود لازم می دانم که از این حضور حماسی و باشکوه دلیرمردان و شیرزنان ایرانشهری در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کنم.

وی گفت: اسرائیل غده سرطانی است که باید به فرموده رهبر معظم انقلاب نابود شود.

وی تصریح کرد: مهمترین نیاز امت اسلام در این برهه از زمان وحدت، انسجام و دشمن شناسی است زیرا دشمنان با ترفند ایجاد اختلاف سعی بر رواج اسلام هراسی دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار