به همت موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی کتاب «اهداف و راهبردهای کاروان های زیر سایه خورشید» چاپ و منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کتاب «اهداف و راهبردهای کاروان های زیر سایه خورشید» در راستای ارائه راهکارهای معرفت افزایی و محبت افزایی در شمارگان 2000 هزار نسخه، به همت موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی تهیه و برای بهره برداری فعالان فرهنگی منتشر شد.

کتاب «اهداف و راهبردهای کاروان های زیر سایه خورشید» در راستای نهادینه کردن موضوعاتی همچون فرهنگ سازی زیارت از راه دور، فرصت سازی تبلیغی، ایجاد نشاط دینی و ولایی در سطح ملی و جهانی، ایجاد تعادل و توازن در مراسم مذهبی، تعظیم شعائر، مقابله با تبلیغات و تفکرات باطل وهابیت و خنثی سازی آن تهیه شده است.

در این کتاب به موضوعاتی از قبیل تبیین و معرفی القاب و کنیه های امام رضا(ع)، بیان ادوار تاریخی زندگی علی بن موسی الرضا(ع)، تبیین سیره اخلاقی امام هشتم(ع)، بیان سیره عبادی امام رضا(ع) و ارائه سیره سیاسی امام رئوف(ع) و تعامل ایشان با مردم و حکومت ها اشاره شده است.

همچنین معرفی چهره درخشان امام هشتم(ع) از دیدگاه اندیشمندان و بزرگانی همانند امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهید مطهری بخشی از کتاب «اهداف و راهبردهای کاروان های زیر سایه خورشید» را تشکیل داده است.

بیان آثار و پاداش های زیارت امام رضا(ع)، بیان آداب زیارت امام هشتم(ع)، تبیین برکات حضور امام رضا(ع) در ایران برای مردمان این سرزمین در طول تاریخ، آشناسازی مردم با نامه های امام رضا(ع)، تبیین نقش آستان قدس رضوی در خدمت رسانی به زائران امام هشتم(ع) و معرفی کتاب ها، نرم افزارها، درگاه های اینترنتی و مقاله های پژوهشی با موضوع امام رضا(ع) از دیگر مطالبی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

کتاب «اهداف و راهبردهای کاروان های زیر سایه خورشید» با رویکرد پیام رسانی در حوزه امام شناسی و تبیین نقش دین و خداباوری در زندگی با محوریت موضوع امامت و فلسفه امامت و صفات امام و با تاکید بر معارف زیبای زیارت طراحی شده و به چاپ رسیده است.

یادآوری می شود؛ کتاب «اهداف و راهبردهای کاروان های زیر سایه خورشید» به قلم توانای حجت الاسلام والمسلمین مهدی نیلی پور نگاشته شده و به همت انتشارات موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی تنظیم و منتشر شده است.

انتهای پیام//


برچسب ها: انتشار ، کتاب ، موسسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.