شیراز؛

حقوق بشر امریکایی یعنی ترور و کشتار

هفته حقوق بشر امریکا در ایران رنگ ترور و کشتار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در خطبه های امروز نمازجمعه که همزمان با روز جهانی قدس برگزار شد گفت: حقوق بشر امریکا در ایران با ترور رهبر معظم انقلاب آغاز و با کشتار هفتم تیر، حمایت از رژیم بعث عراق در کشتار زنان و کودکان بیگناه و بمباران شیمیایی ادامه پیدا کرد و با شهادت آیت الله صدوقی و هدف گیری هوایپمای ایرباس مسافربری ایران همراه شد و ده ها انسان بی گناه به شهادت رسیدند.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه این تنها نمایشی از حقوق بشر امریکایی در7 روز است تا کید کرد: این که امسال روز قدس در هفته حقوق بشر آمریکایی قرار گرفته به معنای آن است که مردم از حقوق بشر آمریکایی متنفر هستند و از آن رنج می برند.

خطیب جمعه شیراز همچنین درخطبه اول نماز بر توجه و انس با قرآن تاکید کرد و گفت: ماه مبارک رمضان در حال سپری شدن است و باید به این نکته اشاره کرد ماه رمضان در طول تاریخ امت اسلامی ماه انس قرآن بوده است و در نظام جمهوری اسلامی این آشنایی تحول پیدا کرد و شرایط بهتری برای آن بوجود آمد .

وی با تاکید بر اینکه قرآن نباید از دسترس ما خارج شود، به وصیت حضرت علی (ع) به فرزندانش اشاره کرد و افزود : مومنین نمارگذار مواظب باشند دیگران قبل از شما به قرآن عمل نکنند و شما دستتان خالی بماند .

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.