مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: مقاومت مردم فلسطین و حمایت جهان اسلام از آنها ، پایه های اسراییل را به لرزه انداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در آیین پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در سمنان با بیان این مطلب گفت : مقاومت مردم فلسطین و حمایت جهان اسلام از آنها ، پایه های اسراییل را به لرزه انداخته است.قدس آرمان انقلاب اسلامی و مسئله اول جهان اسلام است
سردار یدالله جوانی افزود: قدس آرمان انقلاب اسلامی و مسئله اول جهان اسلام است
وی با بیان اینکه وجود روز جهانی قدس به معنای غلبه مقاومت بر جریان سازش است تصریح کرد :
امروز رژیم صهیونیستی جرات آغاز حمله دیگری را ندارد و واقعیت این است که این رژیم به قول رهبر معظم انقلاب ، بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید.
مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با یادآوری تحولات سوریه و عراق ، این رویدادها را نقطه رویارویی جبهه مستضعفین علیه مستکبرین عنوان کرد و گفت : وظیفه امروز ما هوشمندی، بصیرت و آگاهی در برابر توطئه دشمنان است.
جوانی با تاکید بر اینکه حزب الله و گروه های فلسطینی و سوریه پشتوانه امنیت ملی ایران هستند، گفت: کمک به مردم فلسطین و سوریه علاوه بر وظیفه دینی در امنیت ملی ما نقش دارد.
مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تشریح سیاست های آمریکا در مورد فشار در مذاکرات پسا برجام و زیاده خواهی های دولتمردان آمریکایی گفت : به رغم اینکه ایران تعهدات برجام را عملی کرده ، آمریکا با کینه توزی در اجرای برجام ، خلل سیاسی و اجرایی ایجاد کرده است .انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.