هفته دوازدهم لیگ دسته دوم در گروه دو با برگزاری سه دیدار و برتری رشت صعود این تیم به مرحله جذفی پیگیری شد.

صعود شهرداری رشت به مرحله حذفی / سقز و تبریز در جدال جایگاه دومیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه  دیدار در گروه دو این رقابت ها پیگیری شد.

پرسپولیس سقز ۱ – ۴ لوازم خانگی مهیان تبریز

جدال سقز و تبریز، در سقز و به میزبانی دیار پرسپولیس از مهیان برگزار شد. تبریزی ها که از همان ابتدا پیش افتاده بودن نتیجه را حفظ کردند تا در انتهای نیمه اول و در کل در انتهای نیمه دوم با برتری چهار یک از زمین بازی خارج شوند. هرچند که در این بازی اعتراضاتی به داور  مسابقه از طرف هر دوتیم انجام شد و به گمان سقزی ها داور در نتیجه بازی موثر بود.

هیات فوتبال ماکو ۰ – ۰ بهراد اردبیل

با حضور پرشور و دو هزار نفری ماکویی ها با پانزده دقیقه تاخیر شروع شد دو تیم نیم نگاهی به دروازه هم داشتند که نیمه اول با به هدر رفتن موقعیت ها بدون گل به پایان رسید اما شروع نیمه دوم با تشویق شدید هواداران ماکویی همراه بود اما بازهم دوتیم حملات نصفه و نیمه ای داشتند که ان هم با درخشش دروازه بان های دوتیم به هدر میرفت در اواخر بازی تیم فوتسال ماکو پنج نفره بازی کرد که ان هربه هم با بازی کاملا دفاعی واتوبوسی اردبیلی ها خنثی شد تا ماکو بیش از بیش خطر سقوط را احساس کند.

مهیان با توجه به شکست سقز برای صعود امیدوار ماند و ماگو همچنان در قعر جدول دست و پا می زند.

شهرداری رشت ۵ – ۱ شهدای هفتم تیر سردشت

جدال رشت و سردشت در سالن اختصاصی شهرداری و به میزبانی شهرداری از شهدای سردشت برگزار شد. این جدال که به دلیل برگزاری مراسم بزرگداشتی به مناسبت هفت تیر و سالگرد شهادت مظلومانه سردشتی ها با چند دقیقه تاخیز شروع شده بود با برتری رشتی ها در اداره بازی آغاز شد تا نتیجه دو یک به سود شهرداری شود. رشتی ها با اداره بازی و به دست گرفتن نبض بازی به گل های خود افزودند و از گلزنی حریف جلوگیری کردند تا با این نتیجه به مرجله جذفی صعود کنند.

سردشت نیز همچنان برای ماندن در لیگ دسته دوم تلاش می کند.

گالری آرمین آستارا از این گروه دز این هقته استراحت دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.