هفته دوازدهم لیگ دسته دوم با برتری قرچک و زاهدان و تساوی یزد و شیراز پیگیری شد.

قرچک اولین تیم صعود کننده به مرحله حذفیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه چهار این رقابت ها پیگیری شد.

سن سون زاهدان ۳ – ۰ شهیدان عباس نژاد اقلید

جدال دو تیم سن سون و عباس نژاد از زاهدان و اقلید در زاهدان برگزار شد. زاهدانی ها با استفاده از امتیاز میزبانی و شرایط خاصی که برای اقلیدی ها رخ داده بود بازی را اداره کردند و در ادامه موفق به گلزنی شدند و با صبر و حوصله و استفاده از اشتباهات اقلیدی ها موفق شدند گل های بعدی را به ثمر برساندند تا نتیجه نهایی این دیدار سه صفر به سود سن سون باشد و زاهدان فاصله خود را با صدر جدول کمتر کند و رقابت را برای مقام دومی و صعود حساس کرد.

پکیج ایستایس یزد ۳ – ۳ آرمان صدرای شیراز

جدال شاگردان عسکری و ناظم الشریعه در سالن شاهدیه یزد برگزار شد. این دیدار که برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار بود و هرکدام هدف خاصی را دنبال می کردند تا این اهداف به حساسیت این بازی بیافزاید.
ایساتیس که نمی خواست سه امتیاز این بازی خانگی را با فشار های زیاد بازی را آغاز کرد اما کم کم صدرایی های شیراز به خود آمدند و بازی خود را ارائه دادند تا در انتها نتیجه سه سه تساوی را در این بازی رقم زند.

پاسارگاد شهرکرد ۳ – ۵ مقاومت قرچک

جدال شهرکرد و قزچک به میزبانی پاسارگاد شهرکرد آغاز شد، شهرکردی ها که برای کسب نتیجه و سرو سامان دادن به نتایج بی اثر خود پا به میدان گذاشته بود در قدرت و برنامه قرچکی ها افتاد تا نتواند ان طور که باید بازی خود را ارائه دهد و در انتها مغلوب این بازی باشد و نتیجه پنج سه برای این بازی ثبت شود و قرچکی ها با توجه به نتایج دیگر بازی ها به مرحله بعد صعود کند و پاسارگاد کمی احساس خطر کند تا برای ماندن در لیگ دسته دوم به دنبال امتیازات بازی های بعدی خود باشد.

هامون سیستان زابل از این گروه در این هفته استراحت دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار