رئیس سابق سازمان صدا و سیما گفت: موضوع فیش‌های حقوقی با فضای ایجاد شده در کشور فراموش نشدنی است.

موضوع فیش‌های حقوقی فراموش نشدنی استعزت‌الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما که در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور داشت در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حضور مردم همیشه در صحنه ایران قابل تقدیر است، مردم کشور ما همواره در تمام عرصه‌های کشور حضور چشمگیری دارند و امروز نیز یکی از روزهای بسیار مهمی است که مردم مان با زبان روزه در مقابل استکبار جهانی و در راس آن رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند.

ضرغامی درباره موضوع فیش‌های حقوقی که اخیرا مطرح شده است، گفت: موضوع این فیش‌ها با فضایی که در حال حاضر ایجاد شده فراموش نمی‌شود و با همتی که مسئولیتی کردند امیدواریم به جاهای خوبی رسیده و حقوق نامتعارف نداشته باشیم.

رئیس سابق سازمان صدا و سیما گفت: با حرکت عمومی که در کشور ارائه شده و نگاه مثبتی که از طرف دولت برای برخورد با متخلفان به نظر می‌رسد این مسئله به جاهای خوبی خواهد رسید. 

وی در ادامه افزود: این مسئله کمی نیست که خاموش شود و ادامه پیدا میکند زیرا مطالبه عمومی مردم است و در یک غفلت عمومی اتفاق افتاده که یک عده سوء استفاده کرده‌اند و باید با آنها برخورد شود.

ضرغامی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه زمینه برخورد با این افراد تا حدودی منجر شده اما کافی نیست و امیدواریم به جایی برسد که حقوق غیرمتعارف در هیچ یک از مسئولان دولتی وجود نداشته باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: فیش ، حقوقی ، دریافتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار