راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، در پنج نقطه از شهرستان بافق برگزار می شود.

  1. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق گفت: همزمان با روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در بافق از مقابل بسیج در بلوار امام خمینی(ره) ساعت 12 آغاز و به سمت مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

سید علیرضا سلیمانی بافقی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در پنج نقطه از شهرستان بافق بیان کرد: علاوه بر شهر بافق راهپیمایی روز قدس در دهستان سبزدشت و روستاهای گزستان و هريسک عليا(جزستان)، کوشک، سید آباد و شادکام از روستاهای بخش مرکزی برپا خواهد شد.

وی به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در بخش و روستاهای مرکزی شهرستان بافق نیز اشاره کرد و افزود: در دهستان سبزدشت ساعت 10 صبح به صورت مشترک از ميدان زكات، روستای شيطور تا ميدان كوثر روستای دولت آباد، در روستای گزستان و هريسک عليا(جزستان) ساعت ده و نیم صبح از گلزار شهدای جزستان تا مسجد فاطميه، در روستای كوشک و سيدآباد از ساعت 11 صبح از گلزار شهدای سيدآباد تا گلزار شهدای كوشك و در روستای شادكام از ساعت ده و نیم صبح از ورودی روستا(دروازه قرآن) تا حسينيه شادكام راهپیمایی روز قدس برگزار می شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق عنوان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی بافق فراهم شده است و مردم ولایتمدار شهرستان بافق همچون گذشته، با وحدت و یکپارچگی و با ولایت‌پذیری در این  راهپیمایی شرکت می کنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار