محور بوکان ـ سقز صاحب ایستگاه پلیس راه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرماندار بوکان گفت: این ساختمان را شهرداری بوکان در زمینی به مساحت سه هزار و 400 مترمربع و با اعتبار پنج میلیارد ریال در کیلومتر پنج جاده بوکان به سقز احداث می کند.

جمال خسروی افزود : ساختمان ایستگاه پلیس راه در کنار ایستگاه ایست و بازرسی شهید رجایی در نزدیکی روستای کهریزه سردار از توابع بخش مرکزی بوکان جانمایی شده است.

وی اضافه کرد : ساختمان فعلی ایست و بازرسی شهید رجایی هم به شهرداری بوکان برای خدمات دهی بین راهی به زائران کربلا ، راهیان نور و مسافران در این محور واگذار می شود.

خسروی با بیان اینکه ساخت ایستگاه پلیس راه در شهرستان بوکان باعث جلوگیری از تخلفات رانندگی ، روان سازی ترافیک و ایجاد مسیری امن و مطمئن در این شهرستان خواهد شد گفت : از اساسی ترین مولفه های کاهش تصادفات جاده ای ایمن سازی جاده ها ، آموزش لازم برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی و اعمال دقیق قوانین توسط پلیس است که آمار تصادفات را به میزان زیادی کاهش می دهد.

فرماندار بوکان از شناسایی 15 نقطه حادثه خیز در این شهرستان خبر داد و افزود : باید مسئولان راه و شهرسازی برای اصلاح این نقاط بطور جدی تلاش کنند تا بتوان میزان تصادفات را در محورهای مواصلاتی این شهرستان کاهش داد.

شهرستان بوکان به دلیل واقع شدن در مسیر استان های کردستان به آذربایجان غربی و شرقی یکی از پرترددترین محورهای جنوب استان آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.