رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه با تأکید بر حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از نیروهای مسلح گفت: امنیت کشور مدیون خون شهداست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجه الاسلام والمسلمین مظفری در دیدار با فرماندهی و جمعی از مسئولان سپاه امام رضا (ع) با اشاره به رشادت ها و دلاوریهای رزمندگان جهان اسلام در طول دوران دفاع مقدس افزود: این دوران باشکوه هرگز از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران پاک نخواهد شد و امروز امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران است.

وی با تشریح اقدامات دستگاه قضایی گفت: یکی از مهمترین راهبردهای دستگاه قضایی حمایت حقوقی و قضایی از سازمانها و دستگاه های مختلف است و در این زمینه ملاک عمل ما مبانی شرع مقدس و قانون است و در همین راستا حمایت همه جانبه ای از نیروهای خدوم و جان برکف نظامی، انتظامی و امنیتی اعمال شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تقدیر از اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در سایه تعامل این عزیزان با دستگاه قضایی بحمدالله شاهد استقرار یک امنیت مطلوب و پایدار در شرق کشور بویژه در استان خراسان رضوی هستیم که جای تقدیر دارد.

سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) هم در این دیدار ضمن تشریح اقدامات مجموعه قضایی از تقویت بنیه دفاعی کشور، دفاع و حمایت کرد.

در این دیدار همچنین سردار نظری با اهداء لوح تقدیرا ز اقدامات قاطعانه و شجاعانه مجموعه قضایی استان در مبارزه با مفاسد و همچنین تلاش در جهت ارتقاء امنیت عمومی تقدیر نمود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار