سالروز تجدید هم پیمانی و تعامل تمام دستگاه های اجرایی و قانون گذاری و همچنین مردم شریف ایران اسلامی با صنایع و معادن کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،روز دهم تیر ماه فرصت مناسبی است که به مهم ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود چرا که این بخش به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و در آمد سرانه نقش بسزایی دارد. بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل تلاشگران صنعت و معدن در بخش‌های دولتی و غیردولتی نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است که در پرتو مسئولیت‌پذیری منابع انسانی متعهد و متخصص بدست آمده است و اینک مجموعه صنعت و معدن کشور با اتکا به خلاقیت و هوشمندی بی‌نظیر به‌گونه‌ای تحسین‌ برانگیز اوج کارآمدی نیروهای توانمند داخلی را به اثبات رسانده‌ است .

دستاوردهای ارزشمند صنعت و معدن عامل موثر در رسیدن به رشد و شکوفایی اقتصادی در حوزه‌های مختلف تولید و صنعت کشور، رونق و سرعتی بیش از گذشته پدید آورد و با توسعه صادرات محصولات صنعتی، شاهد جهش در دست‌یابی به اهداف سند چشم‌انداز باشیم.

دهم تیر ماه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل مصادف با روز ملی صنعت و معدن را می توان روز تجدید هم پیمانی و تعامل تمام دستگاه های اجرایی و قانون گذاری و همچنین مردم شریف ایران اسلامی با صنایع و معادن کشور دانست تا در برهه ای که صنعت کشور هدف تحریم ها قرار گرفته است بتوان با حمایت های دستگاه های دولتی و تلاش دو چندان فعالان حوزه های صنعت و معدن بر مشکلات پیش رو فائق آمد.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: صنعت ، موتور ، اقتصاد ، کشور ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.