مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یک هزار و ۳۲۰ نفرروز مسافر فرهنگی در مدارس استان اردبیل اسکان یافتند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری در جلسه بررسی روند پذیرش مسافران فرهنگی در مدارس اردبیل اظهار داشت:‌ از آغاز طرح اسکان مسافران فرهنگی در استان اردبیل آمادگی لازم برای پذیرش این مسافران را داریم و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

وی از میزبانی از یک هزار و 320 نفرروز مسافر فرهنگی در استان اردبیل خبر داد و گفت: میزبانی از مسافران و میهمانان فرهنگی افتخاری بزرگ برای آموزش و پرورش اردبیل بوده که برای آسایش و راحتی این قشر فرهیخته و فرهنگی امکانات و تجهیزات لازم و اولیه فراهم شده است.

ناصری تصریح کرد: با فراهم ساختن زمینه آسایش و راحتی مسافران در مدت اقامت در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا رضایت آنها را فراهم کرده و خاطرات به یادماندنی و خوبی را از سفر به استان اردبیل برای آنها رقم بزنیم که در این زمینه تمامی عوامل اجرایی طرح اسکان برای خدمات‌رسانی به این مسافران از آمادگی لازم برخوردار هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از آمادگی کامل و شبانه‌روزی 19 پایگاه و مدارس محل اسکان نواحی و مناطق و دو مرکز آموزشی و فرهنگی اردبیل و سرعین برای پذیرش و ارائه خدمات به مسافران و میهمانان فرهنگی خبر داد و افزود: در این زمینه توصیه‌ها و تاکیدات لازم به عوامل دخیل در این حوزه ارائه شده است.

وی بیان کرد: تمامی تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی با بسیج کامل در اختیار مسافران فرهنگی خواهند بود تا فضای مناسب و مطلوبی را برای این افراد و خانواده‌ها آنها فراهم کنند تا بتوانیم میزبانی شایسته و مناسبی برای میهمانان فرهنگی در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.