سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: هدف تیم پیروزی در دو دیدار نهایی بود که با هماهنگی ملی پوشان به این مهم دست یافتیم.

آقا کوچکی: دو بازی آخر را برای برد به زمین رفتیم
عباس آقا کوچکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تورنمنت ترکیه برای ارزیابی تیم ملی و حریفان بسیار خوب بود و تمام برنامه هایی که مدنظر کادرفنی است را توانستیم در این رقابت عملی کنیم و دو بازی آخر را برای پیروزی به زمین رفتیم و در نهایت موفق شدیم که با عملکرد مناسب به این مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: دو هدف اصلی را در این تورنمنت دنبال می کردیم که هدف اول شناسایی نفرات اصلی تیم ملی بود می توان گفت تا حدود زیادی کادر فنی تیم ترکیب اصلی تیم را برای ریو مشخص کرده است که بعد از این مسابقات اعلام خواهد شد.هدف دوم مرور برنامه های تاکتیکی تیم و برطرف کردن نقاط ضعف ملی پوشان در خط حمله و دفاع بود که در این شش دیدار به این هدف نیز رسیدیم.

آقا کوچکی تصریح کرد: بازی به بازی پیشرفت کردیم و با افزایش هماهنگی ملی پوشان موفق به کسب دو پیروزی در دیدارهای نهایی تیم شدیم که نشان دهنده افرایش آمادگی بازیکنان است.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: ترکیه و هلند از تیم های مطرح این رشته هستند که با حضور در این تورنمنت شناخت خوبی از آنها کسب کردیم و عملکرد ملی پوشان را ارزیابی کردیم وبا یک برنامه ریزی دقیق می توانیم به سکو داری در ریو امیدوار باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار