جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی طی بیانیه ای به مناسبت یوم‌الله روز قدس، از همه آحاد مردم دعوت کرد که در این راهپیمایی شرکت کنند.

بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز قدسبه گزارش حوزه‌ی  احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم‌الله روز قدس 1395 بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بعد از انقلاب اسلامی ایران، هر سال روز جهانی قدس که فرا می‌رسد آزادی‌خواهان جهان به خصوص ملت غیور ایران خشم و نفرت خود را علیه اسرائیل که سمبل ظلم، تجاوز و نژادپرستی است فریاد می‌زنند. روز قدس میعادگاه انسان‌های مستضعف و مؤمن است ایرانیان که خون علوی در رگهایشان جریان دارد، این همه ظلم و جنایت و محاصره و تخریب خانه‌ها و کشتار کودکان فلسطینی را نمی‌تواند تحمل کنند همگی یک پارچه به خیابان‌ها ریخته و با مشت‌های گره کرده فریاد می‌زنند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل. امید است روزی این جویها دریای نیلی شود و بنیاد ستمگران و صهیونیست‌ها را براندازد.

متأسفانه خوی تجاوزگری در میان دولت‌های دست نشانده نظیر عربستان و بحرین تجلی یافته و به قتل عام مردم بی‌گناه یمن و بحرین و حجاج مظلوم پرداخته‌اند.

بیشرمی را به حدی رسانده‌اند که عالم مجاهد و جلیل القدر آیت‌آلله شیخ عیسی قاسم متولد بحرین را سلب تابعیت کرده و می‌خواهند اخراج کنند ولی این قانون الهی است که با کفر می‌شود کشور را اداره کرد ولی با ظلم نه.

امام خمینی (ره) روز قدس را بنیان نهاد تا دولت مردان ما بدانند سیاست خارجی ما استکبارستیزی و یاری مظلوم است و هم مسلمانان جهان حول محور قدس به وحدت برسند.

مردم ایران همچون سال‌ها گذشته در پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای روز قدس را همدوش مردم قهرمان ایران و خانواده معظم شهدا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کند و از همه مردم عزیز دعوت به شرکت در این راهپیمایی سیاسی،‌عبادی می‌نماید.

انتهای پیام/
برچسب ها: قدس ، بیانیه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار