معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور گفت: محتوای آموزشی دانشگاه پیام نور بر روی تلفن‌های همراه در سال تحصیلی جدید اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی کریمی در بازدید از دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با بیان ضرورت تغییر شیوه‌های ارائه محتوای آموزشی بر اساس نیاز و سلیقه نسل جدید، افزود: شیوه‌های سنتی آموزش‌های نیازمند بازنگری است.

وی گفت: به‌منظور همگامی با تغییرات سریع تکنولوژی، کلیه محتواهای درسی دانشجویان از طریق طرح ملی «کتاب همراه» (Mobile Book) در دسترس خواهد بود.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: ما به دنبال تغییر و تحول اثربخش در کلیه حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه از جمله بهره‌گیری از تلویزیون تعاملی (IPTV) هستیم و به منظور امکان تعامل بهتر دانشجویان، افزایش سهم آموزش الکترونیکی، راه‌اندازی مراکز نوآوری و رشد، شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهشکده‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

کریمی با ابراز خرسندی از افزایش رضایتمندی، همگرایی و هم‌افزایی در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: تأثیرگذاری بیش از پیش دانشگاه پیام نور در حوزه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی با رویکرد کارآفرینانه را از راهبردهای اصلی دانشگاه است.

در ابتدای این نشست، ریاست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز افزایش همگرایی حاصله را حاصل تلاش کلیه همکاران و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه دانسته و از حرکت پرشتاب دانشگاه خصوصاً در بحث کارآفرینی و مراکز رشد خبر داد.

دکتر داوریار با بیان اینکه دانشگاه پیام نور پیشتاز آموزش الکترونیک در سطح کشور است، افزود:افزایش تعداد رشته‌های آموزش الکترونیک در مقطع ارشد به 287 محل- آزمون نشان دهنده توانمندی و نگاه بلند مدت دانشگاه در خصوص آموزش با استفاده از شیوه‌های نوین و بروز جهانی دانست.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.