اردوگاه مراقبتی اتباع خارجی به زدی در استان قزوین احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت:احداث و توسعه اردوگاه مراقبتی اتباع خارجی در استان قزوین ازمصوبات شورای امنیت کشور است که به منظور ساماندهی فعالیت اتباع بیگانه انجام می شود .

بهمن عشایری با اشاره به  آخرین وضعیت روند ساخت اردوگاه گفت:یک هکتار از اراضی پلاک ۵۴ فرعی از ۵۹ اصلی از بخش ۸ شهرستان بوئین زهرا که به منظور احداث اردوگاه اهداء شده بود دیوار کشی شده و هم اکنون پیگیری لازم به منظور گسترش آن به ۹ هکتار از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 58 هزار تبعه افغانی مجاز و غیرمجاز در استان حضور دارند افزود :  حضور اتباع در کشور و استان هم فرصت و هم تهدید محسوب می شود لذا کنترل و استفاده بهینه از این موضوع مستلزم برنامه ریزی دقیق و جامع و نظارت لازم است.

وی با تأکید بر تأثیر نامطلوب حضور  اتباع و مهاجرین خارجی در استان در زمینه های مختلف اقتصادی، بهداشتی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی در جامعه از مسئولان خواست برای ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز اقدام لازم صورت گیرد.

به گفته ی عشایری ، سال گذشته هشت هزار و ۵۵ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در استان شناسایی و با هماهنگی این اداره کل به اردوگاه عسگرآباد ورامین معرفی و سپس از کشور طرد شده اند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار