سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است لیگ جهانی بستر خوبی برای این است که نسبت به بازیکنان تیمم شناخت کامل تری پیدا کنم.

لوزانو: در پایان لیگ جهانی شناختم از بازیکنان کامل‌تر می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رائول لوزانو درباره صعود تیم ملی ایران به مسابقات المپیک ریو با رهبری این مربی در گفتگو با یک سایت لهستانی گفت: تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات المپیک بسیار با انگیزه بود به همین دلیل بازیکنان من در ژاپن با تمرکز بالایی بازی کردند و همین امر موجب شد به هدفی که دارد دست پیدا کنند. 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: این که یک مربی بتواند با سه تیم متفاوت حضور در المپیک را تجربه کند افتخاری است که نصیب هر مربی‌ای نمی‌شود و من برای این افتخار خوشحالم.

وی درباره میزان شناختش از تیم ملی والیبال ایران و بازیکنان این تیم و نحوه ارتباط گیری با آن ها گفت: والیبالیست های ملی پوش ایران بسیار جاه طلب هستند. من توانستم به واسطه شناخت خوب خوان سیچلو از این بازیکنان با آن ها ارتباط برقرار کنم.

لوزانو ادامه داد: در راستای شناخت فنی هم در مسابقات انتخابی المپیک به شناخت متوسطی از آن‌ها رسیده‌ام، اما باید در لیگ جهانی هم این شناخت را کامل کنم تا با دست پر راهی المپیک شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره ادامه حضورش روی نیمکت تیم ایران گفت: من تا پایان مسابقات المپیک با فدراسیون والیبال قرارداد دارم و در ادامه همه چیز بستگی به تصمیم آن زمان خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۹ تير ۱۳۹۵
اقای لوزانو هنوزشناخت کافی ازبازیکنا ندارن.امیدوارم شناختشون بیشتربشه.
آخرین اخبار