لرستان؛

برگزاری جلسات نقد و بررسی کتب ویرایش شده مدارس در لرستان

کارگاه اعتباربخشی ، نقد و بررسی ، رفع چالشها و ارائه راهکارهای محتوای کتاب فیزیک با رویکرد علمی و تخصصی و فنی در آموزش و پرورش لرستان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رئیس گروه تحلیل محتوای آموزشی آموزش و پرورش لرستان گفت: کارگروه تخصصی، علمی و فنی با حضور دبیران مجرب ، سرگروهها و اساتید دانشگاه فرهنگیان طی 120 ساعت کاری در 5 کارگروه تخصصی برگزار شده است .

عذری ساکی افزود : این کارگروهها به نقد ، بررسی ، ثبت نظرات و پیشنهادات موضوعی و محتوایی 5 فصل کتاب فیزیک براساس نیاز آموزشی و علمی دانش آموزان که از طریق سامانه الکترونیکی اعتبارسنجی کتب از طرف دفتر تألیف و برنامه ریزی درسی ابلاغ شده اقدام می کنند .

وی خاطر نشان کرد : نقد ، بررسی و ثبت نظرات و چالش های کتب جدید التألیف از طریق سامانه الکترونیکی به دفتر تألیف و برنامه ریزی درسی وزارت ارسال می گردد.

لازم به ذکر است که همزمان با اجرای کارگروه درس فیزیک پایه دهم ، نقد و بررسی 4 کتاب جدید التألیف فنی و حرفه ای از جمله حسابداری، الکترونیک، مکانیک خودرو و امور زراعی هم توسط کارگروههای مرتبط انجام شد.

انتهای پیام/ف

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.