دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس از آحاد مردم جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس روز حیات مجدد اسلام است. امام خمینی (ره)
همه ملت­ها و دولت­های اسلامی باید مسئله فلسطین را در زمره مسائل درجه اول خود بدانند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حرکت یکپارچه امت اسلام و آزادی خواهان جهان است؛ حرکتی که با زمان شناسی، ژرف اندیشی و آینده نگری پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) پایه گذاری شد تا مسئله فلسطین، پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود.
با توجه به شرایط حاکم بر خاورمیانه و دنیای اسلامی روز جهانی قدس امسال از حساسیت‌های متفاوتی برخوردار شده است. پدیده شوم داعش که با حمایت و پشتیبانی امپریالیسم جهانی در بستر اختلافات شیعه و سنی ظاهر شده و با انحراف موج بیداری اسلامی مسلمانان را در عراق، سوریه، یمن، مصر، لیبی، تونس و الجزایر سلاخی می‌کنند، هوشیاری بیش از پیش امت اسلامی را طلب می کند.
حضور حماسی مردم به ویژه دانشگاهیان در مراسم روز قدس به سردمداران‌ استكبار و رژیم‌ اشغالگر قدس‌ نشان‌ خواهد داد مسأله‌ فلسطین‌ در صدر مسائل‌ دنیای‌ اسلام‌ قرار دارد و تمامی‌ مسلمانان جهان‌ در سرنوشت‌ آن‌ دخیل‌ هستند و آنان باید دست به دست هم دهند و در مقابل دژخیمان و ددمنشان بایستند.
دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان نیز در میان صفوف مردم غیور و دلاور ایران اسلامی، آماده شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس، این یادگار گرانقدر امام عظیم‌الشأن و دعوت‌کننده همگان بر این فریضه سیاسی الهی می‌باشند.
وعده همه ما 11 تیرماه ماه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار