در پی انفجار مرگبار اخیر در ترکیه، خطوط هوایی کویت از لغو یک پرواز به فرودگاه بین المللی آتاترک استانبول خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه الیوم السابع، خطوط هوایی کویت با صدور بیانیه ای در ساعات اولیه روز چهارشنبه، از لغو پرواز شماره 155 به فرودگاه بین‌المللی آتاترک در استانبول ترکیه به دنبال دو انفجاری که در این فروگاه رخ داد، خبر داد.

در این بیانیه آمده است: لغو این پرواز به منظور حفظ سلامت مسافران و بنا به دستورات امنیتی مقامات فرودگاه آتاترک انجام شده است. بر این اساس، به همه افرادی که که بلیت پرواز مذکور را رزرو کرده اند این موضوع ابلاغ شد.

 این در حالی است که قبلا شیخ «صباح الاحمد الصباح، » امیر کویت در پیامی به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، اقدام تروریستی شب گذشته فرودگاه آتاترک استانبول  را، که منجر به کشته و زخمی شدن افراد بیگناه شد، محکوم کرده و این رویداد ناگوار را مغایر با همه ادیان و ارزش های انسانی خوانده بود.

شیخ صباح الاحمد در این پیام همچنین بر مواضع اصولی دولت کویت در مخالفت با همه شیوه ها و اشکال تروریسم و همراهی کشور خود با جامعه جهانی در مبارزه برای خشکاندن ریشه های تکفیر تاکید کرد و ضمن حمایت از اقدام های دولت ترکیه در راستای ایجاد امنیت و ثبات در این کشور آمرزش کشته شدگان و شفای سریعتر زخمی ها را از خداوند خواستار شد.

شیخ « نواف الاحمد »، ولیعهد و همچنین شیخ « جابر المبارک »، نخست وزیر کویت نیز طی پیام های جداگانه ای خطاب به اردوغان این حادثه را تسلیت گفتند.

انفجار دست کم دو بمب در فرودگاه آتاترک استانبول در شامگاه سه شنبه، تلفات زیادی برجا گذاشت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۹ تير ۱۳۹۵
آخه یکی نیست به این امیر کویت بگه که مرد ناحسابی خود شماها این معضلو بوجود اورید دیگه
آخرین اخبار