مکتب علوی مستحکم‌ترین، جامع‌ترین، علمی‌ترین، منطقی‌ترین و با نشاط ‌ترین مکتب است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در مراسم شب قدر 23 ماه مبارک رمضان در جوار امامزاده عباس (ع) ساری با بیان اینکه مکتب حضرت علی (ع) مکتب قرآن، اسلام، اهل بیت و مکتب الهی است گفت: مکتب علوی امروز مورد هجوم ناجوانمردانه دشمنان قرار گرفته است و دشمنان از همه ظرفیت‌ها برای کم‌رنگ کردن این مکتب در بین مردم بهره‌گیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده افزود: سیاست امروز دشمن را حمایت از جریان‌های فتنه و جریان‌های نوظهور دینی است و بعضی‌ها که دلداده غرب هستند در دین شبهه ایجاد می‌کنند.

وی گفت : دشمن از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی استفاده می‌کند تا جوانان و مردم را از مکتب علوی جدا کند.

وی با بیان اینکه دشمن با راه اندازی و پخش 380 کانال ماهواره‌ای فیلم‌های مبتذل برای جوانان ایران اسلامی برنامه ریزی کرده است افزود : 116 ماهواره علیه ایران در حال فعالیت و بیش از 2 هزار کانال از شبکه‌های ماهواره‌ای در کشور قابل دریافت است و هیچکدام از این کانال‌ها محافل قرآنی، عزاداری ماه محرم، صفر، شب‌های قدر، نگاه ولایی و علوی را پخش نمی‌کند و تنها به‌دنبال اهداف سیاسی و ضد اسلامی خود هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر اینکه شب‌های قدر باید ما را با مکتب علوی گره بزند، گفت : باید از دین فهم و درک کاملی کسب کرد و به جوانان توصیه می‌شود دین، قرآن، اسلام، اهل بیت و مکتب علوی را به خوبی بشناسند و درک کنند.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده با بیان اینکه بعضی‌ها که دلداده غرب و آمریکا هستند در دین شبهه ایجاد می‌کنند تا به اهداف خود برسند، افزود : در جلساتی که فتنه بر علیه اسلام، انقلاب، نظام و رهبری است نباید شرکت کرد و این یک دستور قاطع قرآنی است.

وی گفت: وضعیت حجاب در جامعه خوب نیست و بعضی‌ها به سخره گرفتند و حتی بعضی‌ها خیلی راحت مقابل بدحجابی سکوت می‌کنند و عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.