ملوان بندرانزلی پس از کش و قوس های فراوان بالاخره لیگ برتری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسن خسته بند نماینده گیلان در مجلس شورای اسلامی پس از نشست امروز که با حضور نمایندگان باشگاه نفت تهران،ملوان بندر انزلی و وزیر ورزش برگزار شد اعلام کرد: تصمیم بر آن شد تا امتیاز تیم نفت تهران به ملوان بندر انزلی تعلق بگیرد.

حال سوال اینجاست که ملوانان چگونه با شرایط بد مالی خود می خواهند در لیگ برتر باقی بمانند.


*پیشگاه هادیان: مراحل  انتقال امتیاز نفت به ملوان انجام می شود

معاونت ورزشی باشگاه ملوان گفت: در جلسه ای که با حضور وزیر ورزش و جوانان،مسئولان تیم نفت تهران و مسئولان باشگاه ملوان بندر انزلی برگزار شد در خصوص مسائلی که از پیش تعیین و مطرح شده بود بحث های لازم صورت گرفت و به امید خدا کارهای انتقال امتیاز نفت تهران در حال انجام است و امیدوارم هر چه سریعتر این انتقال به ملوان صورت گیرد.


وی افزود :از صحبت های  صورت گرفته جلسه امروز اطلاع چندانی ندارم اما رضاییان به عنوان مدیر عامل تیم در جلسه حاضر است و احتمالا تا ساعاتی دیگر سازمان لیگ و یا باشگاه نفت تهران خبرهایی مبنی بر انحلال نفت و انتقال امتیاز آن به باشگاه ملوان را منتشر خواهند کرد.

این در حالی است که امروز نامه ای مبنی بر موافقت اداره کل ورزش و جوانان به انتقال امتیاز تیم نفت تهران به یک شرکت در تهران منتشر شد.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۹ تير ۱۳۹۵
آقای فریاد شیران ،کجایی ؟ چرا اظهار فضل نمی کنی ؟ اون موقعی که قرار بود نفت به اراک منتقل بشه ،خوب مثل بلبل حرف میزدی که اگه این تیم از تهران بره بیرون اله میشه ، بله میشه .................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۹ تير ۱۳۹۵
لطفاً به پارتی بازی و لابی گری و جر زنی جنبه رسمی ندهید
آخرین اخبار