شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای مردم مؤمن و روزه‌دار استان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این بیانیه آمده است: راهپیمایی روز جهانی قدس، روز به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام و پیروزی حق بر کفر است که هر سال به دست توانای جوانان رشید ملت ایران بر قله اقتدار به نمایش گذاشته می‌شود تا هر روز ستونی از ستون‌های سست استکبار فرو ریزد.
در این بیانیه تصریح شده است: در این روز مردم مومن و روزه‌دار با مشت‌های گره کرده، بر سر دشمن مسلمین و صهیونیست جنایتکار فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می دهند.
در این بیانیه تاکید شده است: مردم روزه‌دار اصفهان بیایید در واپسین روزهای ایام پرخیر و برکت ماه ضیافت الهی و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در راهپیمایی سراسری و مردمی روز جهانی قدس؛ابتکار ارزنده امام را ارج نهاده و با وحدت اسلامی، هر نوع فتنه در صفوف به هم پیوسته مسلمین را محکوم و با حضور پرشورد خود، لزوم برچیدن بساط اشغالگری از جغرافیای جهان اسلام را به قدرت‌های استکباری گوشزد کنیم.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان ساعت 10 صبح از مسیرهای مختلف به سمت میدان امام انجام خواهد شد.
مسیر شماره یک: مسجد مصلی، میدان قدس، خیابان هاتف، میدان امام علی(ع)، چهارراه شکرشکن،خیابان حافظ میدان امام (ره).
مسیر شماره دو: مسجد آیت الله خادمی، میدان شهدا، خیابان چهارباغ پایین، میدان امام حسین(ع)، خیابان سپاه، میدان امام (ره).
مسیر شماره سه: مسجد الله، میدان احمد آباد، خیابان احمدآباد،خیابان حافظ، میدان امام (ره).
مسیر شماره چهار: مسجد نورباران، چهارراه نورباران، خیابان شریف واقفی، چهارراه نقاشی، چهارراه شکر شکن،خیابان حفاظ، میدان امام (ره).



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.