دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین در پیامی انتخاب مجدد دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین به دکترلاریجانی برای انتخاب ایشان به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامیبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین با صدور پیامی انتخاب مجدد علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای علی لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

السلام علیکم و رحمت الله و برکاته،

خداوند متعال می فرماید «مسلما کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده اند، خداوند رحمان محبتی برای آنان در دلها قرار می دهد».

به مناسبت انتخاب جنابعالی برای بار سوم به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی ،از طرف خود و به نمایندگی از اعضای دفتر سیاسی و کمیته مرکزی جبهه مردمی (فرماندهی کل)، در داخل فلسطین اشغالی و در تبعید، و از طرف همه بزرگان ملت مظلوم فلسطین، حضور جنابعالی تبریک عرض می نمایم.

انتخاب مجدد جنابعالی برای بار سوم به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی بیانگر اعتماد بزرگی است که ملت بزرگ ایران به شما نموده است. با این درک و آگاهی و با این باور که جنابعالی در بر عهده گرفتن مسئولیت و امانت داری و عملکرد خوب، در این مرحله دشواری که امت (اسلامی) و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران در معرض آن است، شایسته ترین هستید.

کشورهای استکبار جهانی، حکومت آمریکا، صهیونیسم جهانی و هم پیمانان و مزدوران عرب آنها و منافقان در کمین شما نشسته اند و شبانه روز برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی و انحراف آن از اصول و اهدافش در مبارزه با ظلم و سربلندی اسلام و عزت مسلمانان، توطئه می کنند.

از خداوند متعال مسألت دارم جنابعالی را در برعهده گرفتن این امانت مساعدت نموده، موفق بگرداند و گام هایتان را استوار داشته، شما را از شر اشرار و مکر وحیله صهیونیست ها و آمریکایی ها و از نیرنگ منافقین محفوظ بدارد و پیروزی را به دست شما و در سایه ولی امر مسلمین آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (که خداوند طول عمر به ایشان عنایت فرماید)، محقق سازد. خداوند شنونده و اجابت کننده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار