به همت فرماندار و مسئولان شهرستان بافق سالن ورزشی۱۲۰۰ نفره این شهرستان، تا قبل از شهریور سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در جلسه شورای عالی ورزش شهرستان بافق ازبهره برداری سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفره بافق تا قبل از شهریور سال جاری خبر داد و گفـت: اعتبار تکمیل سالن همراه با کف پوش پارکت ۴۵۰ میلیون تومان است که براساس اعتبارات سال ۹۴ و ۹۵ پیمانکار جدید آن معرفی می شود.

مسعود شریعتی به تعمیرات اساسی زورخانه و سالن های موجود اشاره و بیان کرد: اعتبارات این بخش از اداره کل ورزش و جوانان استان، جذب خیرین، مساعدت شرکت ها و معادن ( در رأس آن ها شرکت سنگ اهن مرکزی) تأمین می شود.

وی اعتبار تعمیر 4 زورخانه بافق را ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبار نیز از سوی مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، جذب خیرین و فرمانداری تأمین خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از احداث سه زمین ورزشی شهرستان بافق تا قبل از ۲۲ بهمن سال جاری خبر داد و گفت: دستگاه های مربوطه نامه نگاری های خود را در این رابطه انجام دهند، تا آماده سازی این زمین ها نیز با مشارکت شرکت سنگ آهن عملیاتی شود.

در ادامه جلسه، طلایی مقدم فرماندار بافق، گفت : با توجه به نگاه مثبت مدیر کل ورزش و جوانان استان و رفع مشکلات زیرساختی ورزش شهرستان اعتبارات زیرسازی و آسفالت مجموعه از محل اعتبارات شهرستان تأمین می شود و به زودی با معرفی پیمانکار در این راستا شاهد رفع مشکلات ورزش و جوانان خواهیم بود.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.