مایکروسافت متهم به پرداخت جریمه ای سنگین شد!

از زمان رونمایی ویندوز 10 تاکنون، بسیاری از کاربران به خاطر ارتقای خودکار سیستم عامل به ویندوز جدید ابراز نارضایتی کرده اند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از کاربران ویندوز با شکایت علیه ارتقای خودکار سیستم عامل ویندوز، به ویندوز 10 علیه مایکروسافت شکایت کرده و این شرکت را به پای میز دادگاه کشاندند.

یک زن کالیفرنیایی به نام "تری گلدستین" که در کالیفرنیا یک آژانس مسافرتی دارد به خاطر نصب اتوماتیک  ویندوز 10 علیه مایکروسافت شکایت کرد و در نتیجه شرکت مایکروسافت موظف به پرداخت 10 هزار دلار به این کاربر شد.

مایکروسافت متهم به پرداخت جریمه ای سنگین شد!

گلداستین ادعا می کند که ویندوز 10 بدون اجازه وی و به صورت خودکار بر روی کامپیوتر محل کارش نصب شده است و در نتیجه این ارتقا، ظاهرا کامپیوترش هیچ عملیاتی را انجام نداده است. در نتیجه گلداستین با پیگیری ماجرا و شکایت علیه مایکروسافت توانست مبلغ 10 هزار دلار غرامت بگیرد.

سخنگوی مایکروسافت ادعا می کند که این شرکت بدون چون و چرا غرامت را پذیرفته تا خود را درگیر دادگاه و شکایت نکند. البته هنوز مشخص نیست که اگر کاربر دیگری تقاضای غرامت کند، تصمیم مایکروسافت چیست.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار