عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت اثر گذاری شهید بهشتی هم‌اکنون نیز در بدنه انقلاب قابل‌مشاهده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مرتضی نبوی در مراسم سالگرد شهادت شهید بهشتی و یارانش در حسینیه بنی فاطمه اصفهان الگو شدن شهید بهشتی و امام خمینی و رهبر انقلاب را نتیجه الگوی‌گیری آنان از امیرالمؤمنین (ع) دانست و گفت :شهید بهشتی هیچ‌گاه وارد دعواهای سیاسی نشد و تاثیرگذاری او بر جریان انقلاب هنوز قابل مشاهده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تأثیرگذاری شهید بهشتی در جریان انقلاب اسلامی بیان داشت: اگر بنا باشد از افرادی که بر همه افراد انقلابی تأثیرگذار بودند نام ببریم یکی از این افراد بدون شک شهید بهشتی است که این تأثیرگذاری او برگرفته از سیره علوی بود.
وی افزود: شهید بهشتی از لحاظ اخلاقی فردی تمام‌عیار و درجه‌یک بود و علی‌رغم تلاش‌های زیادی که در راستای تخریب شخصیت او توسط دشمنان انجام می‌گرفت وی هیچ‌گاه از دایره اخلاق عدول نکرد.
سید مرتضی نبوی با اشاره به ایمان و اعتقاد شهید بهشتی به نیروهای جوان خاطرنشان کرد: یکی از ابتکارات شهید بهشتی تأسیس حزب جمهوری اسلامی بود که با جمع‌کردن نیروهای انقلابی از سراسر کشور صورت گرفت.
نبوی با اشاره به شخصیت چندبعدی و جامع شهید بهشتی بیان داشت: بر همه روشن است که وی بر همه انقلابیون اثر گذاشته و این اثرگذاری هم‌اکنون نیز در بدنه انقلاب قابل‌مشاهده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.