سرپرست کمیته جوانان در نشست خبری گفت: ما از عملکرد تیم ملی نوجوانان رضایت نداشتیم بر این اساس با سرمربی این تیم قطع همکاری کردیم.

معینی: کیفیت تیم ملی نوجوانان در زمان علی‌دوستی جالب نبودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون معینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از علی‌دوستی درخواست تجدیدنظر در کادر فنی را داشتیم اما وی اعتقاد کامل به دستیارانش داشت و تغییری در نفرات ایجاد نکرد. به هر حال روند کاری تیم ملی نوجوانان این موضوع نشان نمی‌داد. 


وی در ادامه عنوان کرد: تغییرات خوبی در تیم ملی نوجوانان صورت گرفت و در سه بازی پیروز شدیم اما رضایت خاطر از کل بازی‌ها نداشتیم و بارها این موضوع را به کمیته فنی در میان گذاشتیم. اما آنها در روند کار تغییری ایجاد نکردند. 


معینی بیان کرد: کیفیت کار تیم ملی نوجوانان خوب نبود. همچنین ما امیدوار بودیم که در تورنمنت ازبکستان قهرمان شویم اما متاسفانه نتایج در این تورنمنت جالب نبود. جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون ترتیب دادم و به نتایج ضعیف تیم ملی نوجوانان را گوشزد کردم. به هر حال کفاشیان با تغییر کادر فنی تیم ملی نوجوانان موافقت کرد. همچنین در کارگاه تیم‌های ملی همه مربیان به جز علی‌دوستی شرکت کردند. بعد از باخت به ژاپن از کمیته فنی خواستیم که تغییراتی در کادر فنی تیم ملی نوجوانان بدهد. 

وی در ادامه عنوان کرد:‌ در زمان علی‌دوستی 30 اردو برگزار شد، 24 اردوی داخلی، 6 تورنمنت خارجی و 25 بازی خارجی داشتیم. اما در مجموع 25 بازی تدارکاتی 9 برد، 3 مساوی و 13 باخت کسب کردیم. 

معینی درباره انتخاب علی‌دوستی بعد از 10 سال خانه نشینی بیان کرد: ما هدفمان بازیکن سازی بود و بر این اساس وی را برای تیم ملی انتخاب کردیم. 

همچنین من در انتخاب علی‌دوستی نقشی نداشتم و نمی‌دانم چطور وی سرمربی تیم ملی نوجوانان شد. 

وی در مورد تناقض گفته‌هایش با علی‌دوستی بیان کرد: ‌نظر علی‌دوستی برایم قابل احترام است اما خود وی نتایج تیم ملی را در اختیار من گذاشت. 

سرپرست کمیته جوانان درباره اینکه هاشمیان و مهدوی‌کیا هم جزو گزینه‌های سرمربیگری نوجوانان بودند بیان کرد: حدود 14 مربی جزو گزینه‌هایمان بودند که مستندات آن هم موجود است. اعضای کمیته فنی به چمنیان رای دادند و مطمئن باشید این انتخاب بررسی شده است. 

وی در ادامه عنوان کرد:‌ تماسی با وحید هاشمیان از طرف فدراسیون نداشتند. مهدوی‌کیا یک روز برای کمک به فوتبال جلسه‌ای با من داشت اما سرمربی‌گری تیم ملی نوجوانان را قبول نکرد. مهدوی‌کیا به علت حضور در کلاس مربیگری در ژانویه هدایت تیم ملی را قبول نکرد اما این قول را به ما داد که به تیم ملی در برپایی اردو در آلمان کمک کند. 

وی بیان کرد: چمنیان سالهای سال در تیم‌های جوانان و نوجوانان کار کرده همچنین تیم ملی نوجوانان را در ژاپن هدایت کرد و تیم را به جام جهانی برد.

وی مدرس فوتبال هم هست.کار اجرایی کرده و مدیریت خوبی هم دارد. اعضای کمیته فنی بر اساس معیارهای مشخص نمره بالایی به چمنیان دادند و در نهایت وی سرمربی تیم ملی شد. 

سرپرست کمیته جوانان در پایان خاطر نشان کرد:‌ تیم ملی نوجوانان در زمان حضور علی‌دوستی 70 درصد آماده شده است و این تیم در مسیر آمادگی قرار دارد و مشکلی از این بابت نداریم. 

انتهای پیام /

برچسب ها: جوانان ، معینی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار