استاندار کرمانشاه گفت: یکی از مسائل و معضلات اصلی کرمانشاه که بیشتر در مرکز استان خود را نشان می‌دهد بحث بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشینی است که به دلیل مهاجرت‌های زمان جنگ و سایر مسائل در حال حاضر در شهر کرمانشاه به یک مشکل حاد تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسدالله رازانی گفت: یکی از 10 پیشنهاد اصلی ما در سفر پیش روی هیات دولت به استانبحث مشکلات و معضلات این مناطق است که 250 میلیارد تومان در زمینه رفع بخشی از مشکلات این مناطق پیشنهاد داده‌ایم.

وی گفت: در حال حاضر 35 درصد جمعیت شهری استان که حدود 400 هزار نفر می‌شوند در این مناطق ساکن هستند که متاسفانه بررسی تمام شاخص‌ها نشان از وضع نابسامان این مناطق دارد.

رازانی با بیان اینکه کرمانشاه به لحاظ جمعیت حاشیه نشیندر رتبه ششم کشور قرار دارد، گفت: این امر می‌طلبد که رسیدگی به امور بافت‌های فرسوده و حاشیه به طور جد در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بازآفرینی شهری پایدار در کشور، افزود: تشکیل این ستاد به تازگی ابلاغ شده و دولت سعی دارد تا با استفاده از تجارب گذشته راهکار اساسی برای رفع مشکلات مناطق بافت فرسوده و حاشینه نشین ارائه کند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.