عضو شورای شهر تهران اعضای شورای شهر برای مشکل آب سنگین اراک و فردو گردو هم نیامدند بلکه باید ساماندهی کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و کودکان کار را اولویت داشته باشند.

اعضای شورای شهر برای حل مشکل آب سنگین اراک و فردو گرد هم نیامدند/ساماندهی کودکان کار در اولویت کاری اعضابه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و یکمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به وضعیت کودکان بد و بی سرپرست و همچنین کودکان کار در خیابان‌های شهر تهران اظهار داشت: اعضای شورای شهر به صحن شورا نیامدند که در خصوص مشکل آب سنگین اراک و فردو صحبت و آن را حل کنند، بلکه آمدند که مشکل کودکان شهر  حل شود.
 
وی با بیان اینکه با خرید یک آدامس از کودکان کار مشکلات آن‌ها رفع نمی‌شود گفت: در حال حاضر در شهر ما کارهای سخت افزاری تمام شده و به همین منظور ما باید نگاهمان را نرم‌افزاری کنیم.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه جمع کردن کودکان کار امری محال است گفت: در تمام دنیا پدیده کودکان کار وجود دارد اما سامان دادن آن‌ها از وضعیتی است که بدون شک باید به آن بپردازیم.
 
جدیدی با بیان اینکه پلیس راهور و ناجا در خصوص موضوعات شهر و کودکان کار باید کمک کنند تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور، شهرداری تهران و سازمان‌های مردم نهاد همگی باید برای جمع‌آوری و ساماندهی کودکان کار پیش‌قدم شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار