مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: همزمان با لیالی مبارک قدر پرسنل و امدادگران کمیته امداد شهرستان های دالاهو، گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین با اعطای کمک های خود قریب به ۴ هزار مددجو را اطعام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بیژن چابک گفت: پیش از این طی روزهای سپری شده از ماه مبارک رمضان امسال خیرین شهرستان قصرشیرین بالغ بر۱۶۰ میلیون ریال جهت اطعام یک هزار و ۶۰۰ مددجو و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قصرشیرین مساعدت کرده اند.
حسین خدرویسی با بیان اینکه امدادگران کمیته امداد شهرستان های مذکور در راستای اطعام مددجویان بالغ بر ۳۰۵ میلیون ریال کمک کردند.

امدادگران شهرستان دالاهو مبادرت به طبخ و توزیع یک هزار و ۸۸۶ پرس غذای گرم در میان خانوارهای تحت حمایت کرده اند این مددجویان بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال مساعدت کردند.

توزیع یک هزار پرس غذای گرم از سوی امدادگران کمیته امداد شهرستان گیلانغرب انجام شده است که ارزش این غذاها نیز بالغ بر ۸۰ میلیون ریال بوده که تماما از سوی امدادگران ی تامین شده است. همچنین طی روزهای سپری شده از رمضان سالجاری خیرین نیکوکار بیش از ۲۰۰ میلیون ریال در راستای اطعام نیازمندان به کمیته امداد شهرستان گیلانغرب اهدا کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرپل ذهاب نیز به طبخ و توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم در میان نیازمندان توسط پرسنل این نهاد در لیالی قدر خبر داد و گفت : امسال امدادگران کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب جهت اطعام مددجویان بیش از ۵۰ میلیون ریال کمک کردند.

حیدر بهرامی یادآور شد: در رمضان ۹۴ نیز امدادگران کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب بالغ بر ۵۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۴۰ میلیون ریال در میان مددجویان تحت حمایت سرپل ذهابی توزیع کردند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.