مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از آغار عملیات اجرایی آبرسانی به 13 روستای شهرستان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دلفان خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علیرضا کاکاوند گفت: یکهزار و 450 نفر این روستا ها از طریق دو مجتمع آبرسانی می شوند.
وی اظهار کرد: برای اجرای طرح آبرسانی به دو مجتمع دانه میسی شهرستان دلفان بیش از بر 22 ملیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه هزینه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اضافه کرد: در راستای اجرای طرح آبرسانی به مجتمع دانه میسی 15 هزار و 60 متر لوله گذاری و راه دسترسی به طول 2 کیلومتر اجرایی خواهد شد.
کاکاوند با اشاره به اجرای طرح مجتمع هزار خانی شهرستان دلفان نیز اظهار داشت: برای اجرای این طرح نیز 12 هزار و 150 متر عملیات لوله گذاری انجام می شود.
در حال حاضر دو هزار و 851 روستا با جمعیتی بالغ بر 670 هزار نفردر لرستان وجود دارد که بر اساس آمار موجود 40 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.
از این تعداد یکهزار و 561 روستا بالای 20 خانوار بوده که با توجه به اقدامات انجام شده تاکنون 94/5 درصد از کل روستاهای استان از نعمت آب شرب سالم و خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان بهره مند شده اند.
 
انتهای پیام /ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.