معرفی بازی؛

"Rush Rally 2 " خواب را از چشمانتان می رباید!

مسابقاتی که در بازی "Rush Rally 2 " پیش رو دارید در 72 کشور مختلف برگزار خواهد شد که در هر یک از کشورها نیز شرایط زمانی و آب و هوایی خاصی حکم فرماست.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "Rush Rally 2 "یک بازی جذاب مسابقه ای است که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است. 

این بازی جذاب خواب را از چشمانتان می رباید!

این بازی به راحتی  می تواند شما را برای مدت زیادی سرگرم کند و تقریبا می توان گفت اگر به این بازی علاقه داشته باشید دیگر حوصله تان در زمان اوقات فراغت سر نخواهد رفت. مسابقاتی که در بازی "Rush Rally 2 " پیش رو دارید ، در ۷۲ کشور مختلف برگزار خواهد شد. در هر یک از کشورها نیز شرایط زمانی و آب و هوایی خاصی حکم فرماست. باد ، باران ، برف ، جاده آسفالت ، جاده خاکی و ... تنها گوشه ای از محیط جذاب این بازی می باشد که آن ها را تجربه خواهید کرد.

این بازی جذاب خواب را از چشمانتان می رباید!


شما می توانید در گاراژ این بازی به تیون کردن ماشینتان بپردازید و سپس به سایر کشورها برای مسابقه ، سفر کنید. یکی دیگر از بروزرسانی های بزرگ این بازی ، قابلیت بازی آنلاین و یا فراخوانی سایر دوستانتان به مسابقه است. یک قابلیت کاربردی که برنامه نویسان این بازی گذاشته اند، قابلیت فعال و غیرفعال کردن سنسورهای گوشی  است که می توانید سنسورها را غیرفعال کنید و از کلیدهای مجازی بازی استفاده کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.