اولین نشست تدوین راهبردی ستاد بازیهای آسیایی با هدف افزايش تعداد ورزشكاران استان در بازى هاى آسيايى ٢٠١٨جاكارتا برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در این نشست بیش از 50 ملی پوش و دست اندرکاران هیئت های ورزشی حضور داشتند .
برگزاری اولین نشست تدوین راهبردی ستاد بازیهای آسیایی

مدير كل ورزش و جوانان استان گفت: قزوين جزء اولين استان هايى است كه دو سال قبل تر از شروع مسابقات به برنامه ريزى مشغول شده است.

محمد مشهدى آقايى افزود: در بازى هاى آسيايى اينچئون تعداد ملى پوشان قزوينى چهار نفر بود كه قصد داريم با برنامه ريزى اين تعداد را به ٨ نفر افزایش دهيم.

وى خاطر نشان كرد: برنامه هايى خوبى برای حمايت از قهرمانان تهيه شده كه با مساعدت هاى مسئولين استان اجرايى مى شود.

معاون ورزشى اداره كل ورزش و جوانان استان هم در این نشست گفت: با همكارى هيئت هايى كه در بحث قهرمانى فعاليت مى كنند و با طرح آمايش سرزمينى ملى پوشان و يا قهرمانانى كه در بازى هاى آسيايى ٢٠١٨شانس حضور و مدال دارند را شناسايى كرده ايم.

برگزاری اولین نشست تدوین راهبردی ستاد بازیهای آسیایی

عباس اعلايى مقدم افزود: با همكارى كارگروه ورزش استان بسته حمايتى شامل كمك هزينه، امكانات سخت افزارى ، رفاهى و خدمات پزشكى براى قهرمانان در نظر گرفته شده است كه با حمايت استان بيش از ٩٠ ورزشكار مرد و زن را در بر مي گيرد.

 وى خاطر نشان كرد: به همین منظور با دانشگاه هاى استان به تعامل رسيده و از برخى امكانات و تخصص اساتيد علم ورزش دانشگاه ها بهره خواهيم برد.

در این نشست ملى پوشان استان خواستار تاسيس كميته اى در ورزش راهبردى استان براى حمايت از ورزشكاران اعزامى به رقابت ها شدند كه در برخى مواقع به دليل نبود حمايت در دقيقه ٩٠ از اعزام باز مى مانند.

همچنین مشکلاتی مانند نبود سالن و فضاى تمرين استاندارد، تامين سالن وزنه و پيست دو و ميدانى، عدم حمايت در هزينه هاى رفت و برگشت به اردو، هزينه هاى مكمل هاى ورزشى در این نشست مطرح شد .

در استان قزوين در حال حاضر بيش از ٩٠ ورزشكار در رده هاى مختلف سنى عضو تيم هاى ملى  هستند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار