ساری،

بهره گیری از سبک زندگی دینی خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان

بهره گیری از سبک زندگی دینی خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان است که می طلبد تلاش های جدی و شایسته ای را برای مقابله با نقشه های دشمنان صورت دهیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری ، امام جمعه امام زاده عبدالله آمل در نشست هم اندیشی تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی که در بخش امام زاده عبدالله (ع) آمل گفت: ضرورت دارد از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای تحقق سبک زندگی اسلامی بهره گیری کنیم.

حجت الاسلام مهدی غفاری افزود: جامعه امروز نیازمند حرکت در مسیر تعالیم والای دینی است تا بتواند در مسیر سعادت قرار گیرد.

وی گفت: دشمنان به دنبال تهاجم فرهنگی هستند که از این طریق می خواهند به اهداف و خواسته های خود دست پیدا کنند که ما باید مراقب باشیم.

وی افزود: نیاز است تا آسیب شناسی نسبت به ناهنجاری های اجتماعی در جامعه صورت گیرد تا مسائل و مشکلات را شناخته و برای رفع آن برنامه ریزی و تلاش کنیم.

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) آمل با بیان این که تحکیم بنیان خانواده امری مهم و اساسی است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود،گفت: دشمنان به دنبال ضربه زدن هستند که همواره باید مراقب باشیم.

حجت الاسلام مهدی غفاری افزود :ضرورت دارد زمینه حضور بیش از پیش مردم در مساجد فراهم شود که این حضور می تواند برکات و دستاوردهای ارزشمند و خوبی داشته باشد که باید در این مسیر اهتمام خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.