شهرستان آمل به خودروی اورژانس اجتماعی 123 مجهز می ‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری رئیس اداره بهزیستی آمل

با بیان اینکه در حال حاضر عمده مشکلات آسیب های اجتماعی استان مقوله طلاق، کودک آزاری و اعتیاد است گفت: با خریداری خودروی مجهز اورژانس اجتماعی 123 یکی از این خودروها در اختیار اداره بهزیستی شهرستان آمل قرار می‌گیرد.

نصرت‌الله حسن‌زاده افزود : اطلاع رسانی و آگاهی مردم به نقش اورژانس اجتماعی ، مراکز مداخله در بحران و تلفن ۱۲۳ بهزیستی اهداف بهزیستی آمل در این زمینه است.

وی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی بهزیستی آمل آماده ارایه هرگونه خدمات مشاوره ای و روانشناسی به خانواده ها است، گفت : در منطقه امت آباد اورژانس اجتماعی مشغول دادن مشاوره به مراجعان است.

رئیس اداره بهزیستی آمل گفت: خط تلفن ۱۲۳ به صورت شبانه‌روزی و در سه شفیت آماده ارائه خدمات به شهروندان است که شهروندان از طریق این شماره تلفن می‌توانند موارد کودک‌آزاری، همسرآزاری، فرار از منزل و مشکلات اجتماعی را گزارش کنند.

نصرت‌الله حسن‌زاده با تأکید بر اینکه 6 هزار معلول در این شهرستان مددجوی بهزیستی هستند، افزود : تعداد 500 نابینا و کم‌ بینا به همراه 600 ناشنوا، 2 هزار و 600 معلول جسمی حرکتی، 2 هزار و 200 معلول ذهنی و حدود 600 معلول اعصاب و روان در این شهرستان عضو اداره بهزیستی هستند.

وی با اشاره به عضویت 400 زن بی‌سرپرست مددجوی اداره بهزیستی آمل، گفت : پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، طلاق، اعتیاد و روی آوردن به ازدواج می‌تواند در طرح پارک پاک توسط کارشناسان مجرب آموزش داده شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.