حسین کندری که با فیلم «اینجا کسی نمی میرد» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت قصد ساخت جدیدترین اثر سینمایی خود را دارد.

سینا سعیدیان تهیه کننده سینما و یکی از تهیه کنندگان فیلم «اینجا کسی نمی میرد» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به زمان اکران این فیلم گفت: برنامه ریزی ما برای اکران پاییز در گروه هنر و تجربه است البته تا آن زمان فیلم را به جشنواره‌های خارجی خواهیم فرستاد.

وی با بیان اینکه درصدد ساخت فیلمی سینمایی است، عنوان کرد: نگارش فیلمنامه‌ای با نام موقت «جز عشق جنون آسا» به قلم حمیدرضا بابابیگی و کارگردانی حسین کندری را در دستور کار داریم البته تهیه کننده آن هنوز مشخص نیست و در آینده‌ای نزدیک انتخاب خواهد شد.

وی افزود: «جز عشق جنون آسا» از قصه‌ای اجتماعی بهره می‌برد و سعی کردیم در آن از فضای پایتخت نشینی و آپارتمانی مرسوم خارج شویم به این جهت چون خودم اهل آمل هستم پیشنهاد دادم که قصه فیلم در آنجا بگذرد پس کل لوکیشن‌های این فیلم در آمل می‌گذرد.

سعیدیان افزود: بعد از اینکه تصمیم گرفتیم برای فیلمبرداری به آمل برویم شورای شهر و شهردار آمل اعلام همکاری کردند که جای تشکر دارد.

این تهیه کننده با بیان این مطلب که مهر کلید کار زده می‌شود، بیان کرد: احتمالا اواخر این ماه برای دریافت پروانه ساخت اقدام می‌کنیم و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مهر کلید کار زده خواهد شد.

تهیه کننده «اینجا کسی نمی میرد» از بازیگران و اکران «جز عشق جنون آسا» گفت:این فیلم چهار بازیگر اصلی (دو مرد و دو زن) دارد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش بود به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهیم رساند.

سعیدیان در بخش پایانی صحبت‌های خود از دیگر عوامل این فیلم خاطر نشان کرد: تقریبا ازهمان تیم جلو و پشت دوربین«اینجا کسی نمی میرد» در «جز عشق جنون آسا» استفاده خواهیم کرد. 

گفتنی است؛ «اینجا کسی نمی میرد» به کارگردانی حسین کندری و تهیه کنندگی عباس رافعی و سینا سعیدیان سال گذشته در بخش هنر و تجربه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار