کمبود عزضه مرغ وبالارفتن قیمت مرغ زنده،قیمت هرکیلوگرم مرغ راافزایش داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: امروز قیمت هر کیلوگرم مرغ به ۷ هزار و ۹۰۰تومان افزایش‌ یافته که دلیل این امر کاهش عرضه و بالا رفتن قیمت مرغ زنده است.

مهدی یوسف خانی افزود: با توجه به اینکه قیمت خرید مرغ زنده در روز گذشته افزایش‌یافته، قیمت مصرف‌کننده کننده این محصول نیز افزایش‌ داشته است.


وی گفت: نرخ هر کیلوگرم مرغ تا روز پنج شنبه هفته گذشته 7 هزار و 700 تومان بود که با کاهش عرضه مرغ زنده توسط مرغداران، وقیمت هرکیلوگرم از این محصول به 7هزارو 900تومان افزایش یافت.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: باتوجه به اینکه مرغداران در ماه اردیبهشت به میزان کمتری، برای جوجه ریزی اقدام کردند،این امر زمینه افزایش قیمت این محصول را از اواخر خردادماه فراهم کرد.


خانی درادامه گفت:میزان جوجه ریزی در خرداد ماه افزایش‌یافته واز نیمه تیر ماه شاهد کاهش قیمت این محصول در بازار خواهیم بود.


وی درپایان افزود: بر این اساس، انتظار می‌رود قیمت هر کیلوگرم مرغ از اواسط تیر ماه به نفع مصرف‌کننده کننده نهایی به 6 هزار تومان تا 6 هزار و 500 تومان کاهش یابد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.