نماینده جهاد اسلامی در ایران گفت: برد موشک‌های حماس و جهاد اسلامی 160 تا 180 کیلومتر است و البته مردم با قدرت ایمانشان در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده‌اند.

برد موشک‌های مقاومت بیش از 180 کیلومتر استناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در ایران در پاسخ به سوال خبرنگاردفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره برد موشک‌های مقاومت عنوان داشت: موشک‌های مقاومت بردهای مختلفی دارند که بین 160 تا 180 کیلومتر بیشینه آن و 40 تا 60 کیلومتر در کمترین برد هستند.

وی با اشاره به اینکه موشک‌های حماس و جهاد اسلامی در برابر قدرت ارتش خیلی محاسبه نمی‌شوند تصریح کرد: قدرت ایمان مردم فلسطین است که در یک منطقه کوچک در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده‌اند و همین موضوع باعث شد که ارتش اسرائیل حتی نتواند وارد منطقه شجاعیه شود.

نماینده جهاد اسلامی در ایران با بیان اینکه برخی تلاش می‌کنند در ازای بازسازی غزه سلاح‌ها را تقدیم اسرائیل کنند خاطر نشان کرد: قطعا این اتفاق نخواهد افتاد و هم اکنون تنها کشوری که از مردم فلسطین حمایت می‌کند جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون کشورهای عربی تلاش می‌کنند تا با رژیم صهیوینستی ارتباط برقرار کنند و اسرائیل خیلی دوام نخواهد آورد.

ناصر ابوشریف با بیان اینکه اسرائیل تلاش می‌کند تا به یهودی‌سازی قدس دامن بزند تصریح کرد: شهر قدس از نظر امکانات و تسهیلات نسبت به تل آویو و حیفا شرایط بهتری دارد و اسرائیل تلاش می‌کند تا یهودیان را در این منطقه اسکان دهد و رژیم صهیونیستی به خاطر انتفاضه سوم 630 پست بازرسی در کرانه باختری قرار داده و هدف آن دشوارسازی شرایط بر فلسطینیان است.


انتهای پیام/

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار