فرماندار سرباز گفت: کشفیات موادمخدر و مشروبات الکی در شهرستان مرزی سرباز از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته ۸۰درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛یوسفی در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان مرزی سرباز افزود: ورود مشروبات الکلی به داخل کشور برنامه و اقدامی سازمان‌یافته از سوی دشمنان نظام است چرا که مشروبات الکلی نسبت به مواد مخدر با سهولت بیشتری در اختیار مردم قرار می‌گیرد و تبعات بیشتری نیز در زمینه آسیب‌های اجتماعی دارد و مهم‌‌ترین هدف دشمن از این مهم به ابتذال کشیدن جوانان و سوق دادن آنها به‌سمت آسیب‌های مختلف اجتماعی است.

وی افزود: افزایش 80درصدی کشف مشروبات الکلی در سه‌ماهه امسال در شهرستان سرباز نسبت به مدت زمان مشابه نشان از ورود بیش از پیش دشمنان برای ضربه زدن از این حوزه به جوانان سربازی است و در این راستا تمام دستگاه‌های متولی این حوزه باید با تعامل و همبستگی بیشتر و ارائه راهکارهای علمی در این مورد ورود پیدا کنند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

یوسفی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان امروز به آموزه‌های دینی برای رشد و ترقی نیازمند هستند و در صورتی که این فضا به‌طور کامل مهیا شود می‌توان گفت که بهترین سرمایه‌گذاری انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار