مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی، با تاکید بر ظرفیت‌های برجسته دانشگاه‌های استان در حوزه مکاترونیک گفت: ایجاد پردیس پارک مکاترونیک در استان ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جهانگیری در نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته برای ایجاد پردیس پارک مکاترونیک اظهار داشت: طبق مصوبه سند تدبیر و توسعه استان مقرر گردیده است تا پردیس پارک مکاترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد و راه‌اندازی شود که این موضوع جدیت بیش از پیش متولیان امر را می‌طلبد.

وی بر تدوین سند تدبیر و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی نیز اشاره کرد و گفت: ما با توجه به وظایف محوله باید پیگیری امور مورد نظر را به دقت رصد کرده و نظارت مناسبی در این رابطه داشته باشیم.

نماینده تام‌الاختیار استاندار در حوزه فناوری، با اشاره به درخواست‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه‌های مربوطه به منظور ایجاد این پارک ادامه داد: گنجاندن این موضوع در سند تدبیر و توسعه استان به دلیل پیگیری دانشگاه مربوطه بوده است.

معاون پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی نیز در این نشت گفت: با توجه به قوانین کشوری می‌توان این پارک را در قالب پردیس پارک علم وفناوری ایجاد کرد و به این منظور ما آماده همکاری‌های مورد نیاز با دانشگاه آزاد هستیم.

عبدالرضا میرمحسنی، در خصوص آخرین وضعیت پردیس پارک علم وفناوری نیز گفت: ما در حال تدوین ساختارهای مورد نیاز این پردیس هستیم و تلاش می‌کنیم تا ابهامات موجود از جمله مدیریت‌های اجرایی و وظایف دانشگاه و پارک در این پردیس به روشنی مشخص شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.