محمد طاهری شهروندی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازساری، سعید نجاریان مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری در اولین نقل و انتقال این فصل،نخستین بمب را ترکاند و مرد سال آسیا را به ساری آورد .

نجاریان گفت: در هفته های گذشته مذاکراتی با محمد طاهری بازیکن با اخلاق و با کیفیت فوتسال کشور انجام شد و پس از توافق نهایی، این بازیکن قرارداد رسمی با باشگاه شهروند امضا کرد.

نجاریان افزود: با چند بازیکن خوب دیگر که در فصل گذشته ستاره های تیم خود بودند مذاکراتی در حال انجام است و دو نفر از این بازیکنان نیز جذب باشگاه خواهند شد.

وی در خصوص لیست خروجی باشگاه شهروند گفت: با توجه به نتایج دور از انتظار باشگاه، تصمیم گرفته شد این افراد غیر بومی که بازیکنان مطرحی در فوستال کشور هستند به تیم اضافه شوند.

مدیرعامل شهروند ساری گفت: این تیم پرطرفدارترین تیم فوتسال ایران است و انتظارات هواداران از تیم بالاست به همین دلیل تلاش می شود امسال، تیمی با تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه در رقابت ها شرکت کند.

محمد طاهری متولد ۱۳۶۴ تهران در تیم های شهید منصوری قرچک، فولاد ماهان اصفهان، الریان قطر، گیتی پسند اصفهان و تیم ملی دانشجویان توپ زد.

کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۰، چهار قهرمانی با تیم ملی در جام ملت های آسیا در سال های ۲۰۰۵، ۲۰۰۷،۲۰۰۸ و ۲۰۱۰، دو سومی جام ملت های آسیا با تیم ملی در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲، کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر ۸۹ و جام ملت های ۲۰۱۰ و عنوان بهترین بازیکنی جام ملت های آسیا ۲۰۱۰، مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا ۲۰۰۹ با تیم فولاد ماهان اصفهان و مقام پنجمی جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل  با تیم ملی از جمله افتخارات این بازیکن است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.