معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: 325 باشگاه ورزشی فعال در استان کرمانشاه با مجوز قانونی در حال فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلال عزیزی گفت: با توجه به لزوم ارتقاء سطح دانش مربیان و ورزشکاران و آگاهی از مضرات مصرف داروهای نیروز زا بر اساس تقویم اجرایی اعلام شده دوره های آموزشی به صورت مستمر و مداوم برگزار می شود و یقیناً منجربه توسعه سلامت و ورزش خواهد شد.

عزیزی گفت: دستیابی به جامعه سالم با هدف توسعه ورزش و بهبود عملکرد ورزشکاران در اولویت برنامه ریزی نهاد متولی ورزش قرار دارد و بر این اساس امکان نظارت بر نحوه فعالیت باشگاه‌های ورزشی با نظر مستقیم جامعه ورزش فراهم شده و از ابزار تشویق، اصلاح، پیگیری و برخورد نیز استفاده خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزش کرمانشاه گفت: با حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی درصدد هستیم افزایش چشمگیری در تعداد ورزشکاران سازمان یافته به عنوان یکی از شاخص های توسعه ورزش در سال جاری داشته باشیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر نیز با توجه به توسعه فضاهای خصوصی و دولتی تحت عنوان باشگاه‌های ورزشی این مهم ضرورت دارد که در کنار افزایش انگیزش مردم جهت انجام فعالیت ورزشی در بخش همگانی با رویکرد ایجاد نشاط و سلامت برای مردم، نظارت و بازرسی جهت حضور سالم و امن اقشار مختلف جامعه در محیط های ورزشی با رعایت استانداردهای فنی، تخصصی و بهداشتی فراهم شود

بر همین اساس ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های ورزشی کشور ارتقای کیفیت سلامت در اماکن ورزشی را در اولویت اهداف برنامه ریزی شده مورد توجه قرار داده است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، فعال ، مجوز ، قانونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.