رئیس تعزیرات حکومتی سراوان گفت: در راستای مبارزه با ورود کالای خارجی قاچاق به استان ،توسط ضابطین تعزیرات حکومتی مقادیر قابل توجهی انبه کشف شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛عباس زاده محمودی افزود: در بررسی های صورت گرفته از یک دستگاه خودروی تویوتا لنکروز 920 کیلوگرم انبه قاچاق به ارزش بالغ بر 31 میلیون ریال کشف شد که شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات کالا و ارز این شهرستان برای راننده این خودروجریمه نقدی بالغ بر 31 میلیون ریال و ضبط کالای مکشوفه حکم صادر کرد.

وی افزود: از یک خودروی تویوتا لنکروز دیگر 840 کیلو گرم انبه توسط پاسگاه بخش بم پشت این شهرستان به ارزش بیش از 29 میلیون ریال کشف شد که به همان میزان جریمه نقدی برای راننده ی خودروی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در همین راستا در بازرسی های صورت گرفته از یک خودروی تویوتا تعداد110 جعبه انبه به مقدار 880کیلو گرم کشف شد که ارزش و جریمه نقدی در نظر گرفته شده برای راننده ی خودروی بیش از 30 میلیون ریال بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین پاسگاه ایرافشان از توابع شهرستان مهرستان در توقیف و بازرسی یک دستگاه خودروی تویوتا دیگر تعداد 75 جعبه انبه 5 کیلویی کشف کردند که این پرونده نیز به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات کالا و ارز این اداره ارجاع داده شد که بیش از 17 میلیون ریال جریمه برای راننده این خودرو هم در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار