نادر دست نشان برای نفتی شدن حنیف عمران زاده تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرمربی مازندرانی نفت آبادان گفت: حنیف عمران زاده از عصر روز دوشنبه در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.
دست نشان در رابطه با حرف و حدیث های به وجود آمده درمورد اختلاف کاپیتان این تیم با حنیف عمران زاده گفت: برای من بسیار جالب است که پیش از شروع بازی ها، حاشیه سازی برای ما را شروع کردند، پس از آمدن حنیف به نفت، جز سلام و علیک و ذکره خاطره من چیز دیگری از رابطه حسن هوری و حنیف عمران زاده ندیدم، این دو مدت هاست با یکدیگر رفاقت دارند و خنده دار است که می گویند با یکدیگر جر و بحث کردند و حنیف قهر کرده است.
حضور نیافتن  حنیف در تمرینات نه قهر بوده و نه حضور در تیم دیگر، او از عصر روز دوشنبه در تمرینات حاضر خواهد شد و حنیف را نفتی بدانید.
دست نشان در رابطه با اردوی پیش فصل تیمش گفت: در سوادکوه اردوی خود را برپا کردیم و در ارتفاق 2600 متری به تمرینات هوازی و قدرتی می پردازیم و به امید خدا از روز سه شنبه نیز به ساحل دریا می رویم تا تمرینات بدنسازی خود را تکمیل کنیم.

نادر دست نشان در رابطه با هدف نفتی ها در لیگ شانزدهم گفت: ما با برنامه هایی که به باشگاه دادیم به دنبال این هستیم تا بتوانیم در پایان لیگ به رتبه تک رقمی برسیم.
حنیف متولد 64 اهل چمستان است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.