استاندار کرمانشاه گفت: اقتصاد و تولید به سبب ورود کالاهای خارجی از راه مجاز و غیر مجاز در معرض تهدید است.

uncاسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عدم استفاده از کالاهای خارجی به منظور حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: اقتصاد و تولید به سبب ورود کالاهای خارجی از راه مجاز و غیر مجاز در معرض تهدید است.

وی با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر ضرورت استفاده از کالاهای داخلی تصریح کرد: تلاش کردیم در استان کرمانشاه مصرف کنندگان و دستگاه‌های ذی‌ربط را به استفاده از کالای تولید داخل مکلف کنیم. 

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری باید جهادی با مقوله قاچاق برخورد شود، یادآور شد: اگر اقدامی جدی در این زمینه صورت نگیرد، کالاهای داخلی به فروش نمی‌رسد در نتیجه کارخانجات و صنایع داخلی به رکود کشیده می‌شوند و اجناس مشابه خارجی وارد بازارهای داخلی می‌شوند.

رازانی در پایان خاطرنشان کرد: وجود کالای مشابه خارجی با قیمت پایین‌تر در بازار داخل، روند فروش محصولات یکی از کارخانه‌های کرمانشاه را با زیان روبه‌رو کرده و باعث شده کارخانه مورد نظر تنها از طریق تزریق منابع به حیات خود ادامه دهد بنابراین تا زمانی که وضعیت بازار به این شکل باشد تولید ما با تهدید مواجه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تولید داخل ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار