مراسم احیا در تمام مساجد خرمشهر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در تمام مساجد و بسیاری از حسینه های خرمشهر مراسم احیای شب های قدر برگزار می شود.

حجت الاسلام عادل رویوران افزود: شب های قدر که یک شب آن سپری و در هر ۶۰ مسجد شهرستان خرمشهر مراسم احیا برگزار شد. در حسینه ها نیز شاهد برگزاری این مراسم معنوی بودیم اما آمار دقیقی از شمار آن ها در دست نیست.

وی، مشارکت مردم خرمشهر در این مراسم را باشکوه ارزیابی کرد و از حضور بیش از ۷۰ روحانی برای مراسم های ویژه ماه رمضان از جمله شب های قدر خبر داد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: ۶۰ روحانی فعال در شهرستان و ۱۵ نفر مبلغ که از قم برای مراسم آمده بودند سخنرانی مراسم شب های قدر در سراسر شهرستان را عهده دار شدند.

رویوران، برگزاری همایش "طلایه داران تبلیغ" ویژه روحانیون به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را یاد آور شد و افزود:  این همایش با حضور امام جمعه خرمشهر و امام جمعه شهر زبیر عراق و ۶۰ نفر از مبلیغین خرمشهر برگزار شد که در طی این همایش هدایایی نیز  به فعالان عرصه تبلیغ اهدا شد.

وی گفت: جلسه دیگری با حضور ۱۵ مبلغ اعزام شده از قم در هفته نخست ماه مبارک رمضان برگزار و مسائلی در خصوص کیفیت بزدگداشت این ایام در این منطقه بیان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.