رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت نام یک هزار و ۴۱ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گفت : تا این لحظه ۵۴ واحد تولیدی برای اخذ تسهیلات به ارزش ریالی بالغ بر ۶۱۷ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند که از این تعداد ۵۱ مورد سرمایه در گردش و سه مورد سرمایه ثابت بوده است.
اسودی ضمن بیان اینکه تاکنون ۵۴ واحد تولیدی استان سمنان برای اخذ تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند، گفت: با پرداخت این تسهیلات به این واحدها، ۵۷ درصد به اشتغال صنعت  در استان اضافه خواهد شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به بیستمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرستان گرمسار برگزار شد، تصریح کرد: دراین جلسه مشکلات هشت واحد تولیدی بررسی شد که عمده ترین مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی واحدها اموربانکی، مالیات و تأمین اجتماعی بوده است.
اسودی اظهار داشت: همچنین در این جلسه درخواست ۲۵ واحد متقاضی دریافت تسهیلات که در کمیته فرعی ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شده بود توسط اعضای کارگروه بررسی و برای معرفی به بانک های عامل به تصویب اعضا رسید.
انتهای پیام / ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار