احسان علیخانی خبر داد که از امشب به مناسبت لیلالی قدر تیتراژ برنامه ماه عسل را محمد علیزاده می خواند.

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  احسان علیخانی مجری برنامه های ماه عسل، سه ستاره، بهار نارنج و جذر و مد در اینستاگرام خود نوشت: 

همزمان با ليالي قدر؛ تیتراژ پایانی «ماه عسل» به محمد علیزاده رسید «ماه عسل» تيتراژ پايانی‌اش را از امشب تغيير می‌دهد و ميزبان صدای محمد عليزاده خواننده پاپ است.

همزمان با ليالي قدر و ايام سوگواری برای اميرالمؤمنین (ع)، «ماه عسل» تيتراژ پايانی‌اش را از امشب تغيير می‌دهد و ميزبان صدای محمد عليزاده خواننده پاپ است.

ملودی اين قطعه که با ترانه‌ای از عليرضا آذر در رثای امام علی (ع) سروده شده، توسط خود عليزاده ساخته شده و تنظيم آن نيز توسط شهاب اكبری انجام شده است.

اين اولين همكاری محمد عليزاده با احسان عليخانی در قاب «ماه عسل» است، اين خواننده پيش‌تر برای ويژه برنامه سال تحويل با اين تهيه كننده و مجري همكاري كرده بود.

گفتنی است؛ مهدی يراحی برای «ماه عسل ٩٥» قطعه «نگو نگفتی» را آماده كرده بود كه اين قطعه از اداره موسيقي مجوز لازم براي پخش را دريافت نكرد و سرانجام توسط اين خواننده منتشر شد و يكي از محبوب‌ترین قطعه ها در ماه مبارك رمضان شد.



تیتراژ برنامه ماه عسل را محمد علیزاده می خواند+ اینستاپست



انتهای پیام/









اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.